Ben jij een initiatiefnemer en zet jij alles op alles om met creatieve e-mail campagnes de doelgroep te inspireren of over de streep te trekken om voor onze producten te kiezen? Dan zoeken wij jou!
Als e-mail marketeer ben je verantwoordelijk voor de uitvoering van de e-mail campagnestrategie (B2B) en voor de (wekelijkse) nieuwsbrieven van onze merken Reclameland, Drukland en Flyerzone.
Jij weet wat de perfecte mix is tussen inspirerende nieuwsbrieven en e-mails gericht op conversie en retentie. Je zet eigenhandig triggers (zoals cross- en upsell) op, professionaliseert onze e-mail flows en schrijft zelf informatieve blogs (onze klanten lezen graag alle ins en outs over drukwerk). Uiteraard analyseer je continu de resultaten van de e-mail campagnes en voer je daarop verbeteringen door. A/B-testen zijn voor jou dan ook gesneden koek. Daarbij verlies je nooit de contentplanning en jouw e-mail strategie uit het oog.
Laat je creativiteit je even in de steek? Geen probleem. Dan kun je altijd terugvallen op jouw contactpersoon bij ons marketing bureau. Verder krijg je uiteraard ondersteuning van onze andere marketeers voor de beste product- en landingspagina’s. En helpen onze vormgevers je bij het maken van de beste designs.
Wij zijn een snelgroeiend en informeel bedrijf, waar een teamgevoel erg belangrijk is. Successen worden behaald en samen gevierd. Daarom zijn wij op zoek naar een collega met een flexibele werkhouding en een echte winnaarsmentaliteit!