Weet jij als geen ander hoe je teams in beweging krijgt en communicatie inzet om de klant écht centraal te stellen? Begrijp jij dat klantgericht werken geen doel op zich is, maar een middel om klanttevredenheid structureel te verbeteren? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als Manager Service ben jij eindverantwoordelijk voor de afdelingen Klantenservice en Bestanden. Jij zorgt ervoor dat deze twee teams optimaal samenwerken en continu gericht zijn op kwaliteit, klanttevredenheid en resultaat. De klantenservice helpt klanten bij het plaatsen van hun orders en behandelt vragen en klachten. De afdeling bestanden controleert of de door klanten aangeleverde bestanden voldoen aan de technische eisen – zoals resolutie, bestandsformaat en beeldkwaliteit.
Met jouw klantgerichte en communicatief sterke aanpak weet jij met elke situatie om te gaan. Je creëert een werkomgeving gebaseerd op vertrouwen, samenwerking en ontwikkeling. Je combineert leiderschap met operationeel inzicht en zorgt ervoor dat het team goed presteerten ontwikkeld.