Weet jij als geen ander hoe je teams in beweging krijgt en communicatie inzet om de klant écht centraal te stellen? Begrijp jij dat klantgericht werken geen doel op zich is, maar een middel om klanttevredenheid structureel te verbeteren? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als Manager Service ben jij eindverantwoordelijk voor de afdelingen Klantenservice en Bestanden. Jij zorgt ervoor dat deze twee teams optimaal samenwerken en continu gericht zijn op kwaliteit, klanttevredenheid en resultaat. De klantenservice helpt klanten bij het plaatsen van hun orders en behandelt vragen en klachten. De afdeling bestanden controleert of de door klanten aangeleverde bestanden voldoen aan de technische eisen – zoals resolutie, bestandsformaat en beeldkwaliteit.
Met jouw klantgerichte en communicatief sterke aanpak weet jij met elke situatie om te gaan. Je creëert een werkomgeving gebaseerd op vertrouwen, samenwerking en ontwikkeling. Je combineert leiderschap met operationeel inzicht en zorgt ervoor dat het team goed presteerten ontwikkeld.
Wij geloven dat jij goed kan bepalen of jij de juiste persoon bent om op deze vacature te reageren. Herken jij je in bovenstaand profiel? Neem dan contact op met Andojo Linger, voor het maken van een afspraak. Vergeet hierbij niet je cv en motivatiebrief mee te sturen. Heb je een vraag over de vacature of twijfel je of jij matcht met bovenstaand profiel? Dan helpt Andojo Linger je ook graag verder: mail dan naar hr@simian.nl of bel 050-870 01 37. Er kan om referenties gevraagd worden.
Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.